۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
یک هزار و ۶۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن زنجان در دست اجرا است
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

یک هزار و ۶۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن زنجان در دست اجرا است

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: در حال حاظر یک هزار و ۶۷ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و ۹۱۷ واحد نیز در دست تهیه نقشه در استان زنجان وجود دارد.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: بهبود مسکن شهری، رونق زندگی، تولید و اشتغال را به دنبال دارد و در سال جاری این مهم در استان به جد دنبال می شود.

وی اظهار کرد: مدیریت زمین برای تامین مسکن و توسعه شهر و روستاها، احیای بافت‌های فرسوده شهری و روستایی از طریق روش‌های کارآمد، برنامه‌ریزی در جهت تامین مسکن گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند ، برنامه‌ریزی جامع برای بهبود وضعیت مسکن روستایی با اولویت مناطق آسیب‌پذیر از سوانح طبیعی و متناسب با ویژگی‌های بومی، رعایت کردن استانداردهای ساخت‌وساز و مقررات ملی ساختمان، رعایت ارزش‌های فرهنگی و حفظ حرمت و منزلت خانواده در معماری مسکن از جمله مواردی است که باید با تلاش ، همفکری و همت همه دستگاهها تحقق یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: در راستای تولید و تامین مسکن، این نهاد گام های مطلوبی برداشته است.

خواجه ای تاکید کرد: رونق صنعت و ایجاد اشتغال با اجرای طرح نهضت ملی مسکن محقق می شود و بنیاد مسکن استان، در حال حاظر یک هزار و ۶۷ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و ۹۱۷ واحد نیز در دست تهیه نقشه دارد.

وی افزود: راه‌اندازی منظومه‌های روستایی به منظور رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی روستائیان، مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاهای استان، بهبود وضعیت معیشتی مردم در مناطق کمتر توسعه یافته، ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در روستاهای هدف گردشگری، بهبود زیرساخت های روستاها در توسعه پایدار این مناطق و ایجاد انگیزه برای روستاییان در راستای توسعه کشور از سوی بنیاد مسکن است.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میلاد IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 0
      وام مسکن روستایی چه شد