۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
بازدید بیش از ۹۵ هزار نفر در تعطیلات نوروزی از اماکن گردشگری آران و بیدگل
فرماندار آران و بیدگل خبر داد؛

بازدید بیش از ۹۵ هزار نفر در تعطیلات نوروزی از اماکن گردشگری آران و بیدگل

کاشان - رضائی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۹۵ هزار نفر از اماکن گردشگری شهرستان آران و بیدگل بازدید کرده اند.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش مسافرت های نوروزی اظهار داشت: با توجه به سیاست های اتخاذ شده در سطح کشور و کاهش محدودیت ها و همچنین آزاد بودن سفرهای نوروزی ما پیش بینی می کردیم که امسال در شهرستان آران و بیدگل شاهد سفر بسیاری از هموطنان به این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از ۹۵ هزار نفر به این شهرستان سفر و از اماکن مختلف گردشگری، تاریخی و طبیعی آران و بیدگل بازدید کرده اند، ابراز داشت: پیش بینی می کنیم تا پایان تعطیلات نوروزی تعداد مسافران سفر کرده به این شهرستان به بیش از ۱۰۰ هزار افزایش پیدا کند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۱ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان داده شده اند، تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده توانستیم با بسیج تمام امکانات زمینه آسایش مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه های شهرستان همکاری خوبی برای اسکان مسافران نوروزی داشتند، گفت: بیش از ۱۰ مدرسه با تمام امکانات برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شدند.

بیش از ۱۸ هزار نفر از اماکن گردشگری شهر نوش آباد بازدید کرده ان
رضایی با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۱۸ هزار نفر از اماکن گردشگری شهر نوش آباد بازدید کرده اند، افزود: قلعه خشتی، شهر زیرزمینی و مسجد جامع این شهر از جمله اماکنی بود که با استقبال خوب گردشگران نوروزی مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه حدود سه هزار نفر نیز از شهر زیرزمینی طسمیجان سفیدشهر بازدید کردند، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون حدود ۲۰ هزار نفر هم از جاذبه های طبیعی شهرستان آران و بیدگل همانند دریاچه نمک و کویر مرنجاب نیز بازدید کرده اند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به ظرفیت های بالای این شهرستان در توسعه گردشگری مذهبی خاطرنشان کرد: وجود اماکن و بقاع متبرکه در شهرستان آران و بیدگل باعث شده است که از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر با حضور در این اماکن، اوقات خوشی را سپری کنند.

کد خبر: ۱۴۲٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha