۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
تکمیل انتقال آب «تالوار» به همدان در تابستان
استاندار همدان اعلام کرد:

تکمیل انتقال آب «تالوار» به همدان در تابستان

همدان - استاندار همدان از اتمام پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: تامین آب شرب و مطمئن شهر همدان یک مطالبه عمومی است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: با توجه به اینکه در وضعیتی بحرانی قرار داریم، مدیریت و برنامه‌ریزی جدی نیاز است تا آب شرب و مصرفی مردم را به نحو احسن تأمین و حفظ کنیم.

استاندار همدان افزود: انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان در راستای حل بحران و تامین آب مصرفی مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اقداماتی که برای تامین آب شرب همدان صورت‌ می‌گرفت، سرعت و پیشرفت خوبی نداشت که تلاش ما این است با اقدام جهادی و انقلابی هرچه سریع‌تر این معضل بزرگ همدان برای همیشه حل و فصل شود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: میزان مصرف آب و مقدار مورد نیاز برای واحدهای تولیدی، در یک سطح قرار دارد و این یک مشکل است که باید حل شود.

وی بیان کرد: با پیگیری مجموعه مدیریتی استان اعتبارات لازم را از وزیر نیرو برای پروژه جذب کردیم که در مقاطع مختلف مبلغ ۱۰۰ میلیارد، ۳۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها به این پروژه اختصاص یافت.

استاندار همدان گفت: تامین آب شرب و مطمئن شهر همدان، مطالبه عمومی است که دستگاه‌های متولی باید سریع‌تر و با کار شبانه روزی به آن جامه عمل بپوشانند.

وی گفت: امیدواریم طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا اول تابستان سال جاری پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان به اتمام برسد.

کد خبر: ۱۴۲٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha