۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
۴۲۷ فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

۴۲۷ فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

ارومیه- کرامتی، رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تشکیل ۴۲۷ مورد پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف در ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان خبر داد.

اکبر کرامتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی توزیع کالاهای اساسی توسط اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان غربی، افزود: در قالب طرح رصد و پایش بازار در ایام تعطیلات عید نوروز دو هزار و ۱۹۹ مورد بازرسی در حوزه آرد و نان انجام گرفت که طی آن ۲۶۸ پرونده تخلفاتی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

وی ادامه داد: در حوزه نظارت بر توزیع کالاهای اساسی نیز بیش از سه هزار و ۲۱۶ مورد بازرسی انجام گرفت که ۱۵۹ پرونده تخلفاتی برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: این اکیپ های بازرسی، پرونده های تخلفاتی مبنی بر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جهت ارجاع به تعزیرات حکومتی تشکیل دادند.

روزانه ۳۵۰ تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی توزیع شد
وی بر جدیت در تداوم گشت های مشترک نظارتی با همکاری سایر دستگاههای متولی به ویژه بسیج، اتاق اصناف، اتحادیه ها و تعزیرات حکومتی به صورت مستمر تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده جهت تامین گوشت‌ مرغ به طور متوسط روزانه ۳۵۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می شود و مصرف متوسط سرانه روزانه ۲۲۰ تن در استان است و در این راستا هیچ گونه کمبودی در تامین‌گوشت‌ مرغ گرم و منجمد وجود ندارد و مرغ منجمد نیز به اندازه کافی ذخیره سازی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به نامگذاری شعار سال با محوریت تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری برنامه ریزی های لازم جهت تحقق شعار سال در بخش کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان
کرامتی تاکید کرد: با توجه به تمهیدات دولت در تعیین قیمت مناسب خرید تضمینی محصول گندم و تعدیل قیمت کودهای شیمیایی برنامه ریزی های لازم جهت افزایش تولید گندم استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: حضور مدوام ناظرین کشتارگاه ها در شهرستانها به طور جدی رصد شده و مدیران شهرستانها به عنوان فرماندهان قرارگاه شهرستانها این موضوع را پیگیری کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم باید به شکل گسترده، بدون کمبود و با قیمت مناسب به دست مردم برسد، گفت : با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان ، ایجاد تعادل و ثبات در قیمت کالاهای اساسی در سطح بازار و تشدید نظارت ها باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در ایام نوروز تعطیل نبود، گفت : خدمات رسانی به مردم و بهره برداران بخش کشاورزی در همه ایام سال تداوم دارد و ادارات وابسته به سازمان جهاد کشاورزی نیز در ایام نوروز ۱۴۰۱ نیز فعال بوده و به مردم خدمات لازم را ارائه کردند.

کد خبر: ۱۴۲٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha