۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
بیش‌از ۸۴ هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان جابجا شدند
مدیرکل راهداری سیستان وبلوچستان:

بیش‌از ۸۴ هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۸۴ هزار و ۸۱۶ مسافر در قالب ۶ هزار و ۸۰۰ سفر از ۲۵ اسفند پارسال تا کنون در حوزه زیر پوشش این اداره‌کل جابجا شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کُرد در این رابطه اظهار داشت: از این تعداد مسافر جابجا شده ۵۲ درصد به مقاصد داخل استان و ۴۸ درصد نیز به مقاصد برون استانی سفر کردند.

وی افزود: این تعداد جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه ایام نوروز ۱۳۹۸ (قبل از شیوع بیماری کرونا) ۷۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و گفت: از مردم و مسافران درخواست می‌شود هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت، مالکان و رانندگان رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: هم‌اینک سه پایانه مسافری در شهرستان‌های زاهدان،, زابل و سراوان، ۲ هزار و ۳۶۰ راننده مسافری فعال و همچنین سه هزار و ۳۴۸ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری در حوزه زیر پوشش این اداره‌کل به هم وطنان گرامی در ایام اجرای طرح نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر: ۱۴۲٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha