۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
فعالیت ۲۵۰ تیم نظارتی بر اصناف اصفهان در نوروز| کمبود کالا نداریم
معاون اقتصادی استانداری اصفهان مطرح کرد؛

فعالیت ۲۵۰ تیم نظارتی بر اصناف اصفهان در نوروز| کمبود کالا نداریم

اصفهان - نقش، معاون اقتصادی استانداری اصفهان از فعالیت ۲۵۰ تیم نظارتی بر اصناف در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان اصفهان خبر داد.

امیررضا نقش در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و سفر مسافران نوروزی به استان اصفهان اظهار داشت: بازرسی و نظارت های تیم های مربوطه بر اصناف استان اصفهان به صورت تمام وقت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ تیم بازرسی و نظارت بر اصناف در استان اصفهان در طول تعطیلات نوروزی بر اصناف نظارت می کنند، ابراز داشت: درخواست های رسیده به استانداری حتی در ایام تعطیل در حال ثبت و رسیدگی است به طوریکه از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا دوم فروردین ۱۴۰۱ بیش از یک هزار درخواست در استانداری اصفهان ثبت و پیگیری شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه این تعداد درخواست نشان از اهمیت راهبردی اجرای جامع طرح تشدید نظارت ها بر بازار و کنترل قیمت ها است،خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از بازرسی و نظارت بر نانوایی ها خبر داد و گفت: با تشدید این بازرسی ها که با همکاری دستگاه ها و نهادهای مربوطه انجام می شود سعی می کنیم از بروز هرگونه مشکل برای شهروندان، مسافران و میهمانان نوروزی جلوگیری کنیم.

نقش با اعلام این خبر که فعلا از لحاظ ذخیره کالاهای مورد نیاز همانند شکر، برنج، گوشت، میوه و غیره مشکلی نداریم، افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و درخواست ها برای تهیه کالاهای اساسی افزایش پیدا می کند، طرح بازرسی و نظارت بر اصناف همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha