۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۲
رفع موانع تولید با افزایش اختیار استانداران میسر می‌شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

رفع موانع تولید با افزایش اختیار استانداران میسر می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان در شهرستان قابل حل نیست که با افزایش اختیار استانداران می‌توان این مسائل را بدون حضور در پایتخت، در شهرستان برطرف کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژادارم ساداتی، در خصوص اهمیت افزایش اختیار استانداران و مزایای آن، گفت: افزایش اختیار استانداران در کنار تسریع اجرای امور اداری به تعیین تکلیف واحدهای تولیدی و ایجاد کسب و کارها می انجامد که تأثیر آن بر پیشرفت استان ها خواهد بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر استانداران، فرمانداران و مدیران استانی اختیار تعیین تکلیف وضعیت واحدهای تولیدی را داشته باشند، نیازی به رفع مسائل در پایتخت نیست، اظهار داشت: برخی مسائل و مشکلات در مسیر تولیدکنندگان به خصوص در تعامل آنها با بانک ها به وجود می آید که در حال حاضر در شهرستان قابل حل نبوده و باید با پایتخت هماهنگ شود از این رو تفویض اختیار به مدیران استانی می تواند کارگشا باشد.

وی با بیان اینکه افزایش اختیار استانداران به خودی خود موانع سر راه تولید را برطرف می کند، ابراز داشت: مسائل کلان باید در تهران و در تعامل با وزرا و مسئولان سطوح بالا بحث و بررسی شود اما مسائلی که قابلیت حل و فصل در استان ها را دارد باید به استانداران، فرمانداران و مسئولان استانی سپرده شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و تفویض اختیار به استانداران و مدیران استانی خود مسیری برای رونق تولید در کشور است.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha