۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
روزانه ۱۰ تن تخم مرغ در بازار همدان توزیع می‌شود
مدیر جهادکشاورزی همدان:

روزانه ۱۰ تن تخم مرغ در بازار همدان توزیع می‌شود

همدان- قدیمی گرجای، مدیر جهاد کشاورزی همدان گفت: روزانه به طور متوسط ۴۰ تن مرغ گرم و ۱۰ تن تخم مرغ در بازار همدان توزیع می‌شود.

احمد قدیمی گرجای در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: به منظور رفاه حال عموم و تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم روزه دار در ماه رمضان گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج و روغن پیش بینی و تامین شده و از ابتدای ماه رمضان در فروشگاه‌های معتبر توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: روزانه به طور متوسط ۴۰ تن مرغ گرم و ۱۰ تن تخم مرغ در سطح شهرستان همدان توزیع می شود که با توجه به جوجه ریزی واحدهای تولیدی و میزان تولید مناسب مرغ پیش بینی می‌شود حدود یک هزار و ۷۰۰ تن مرغ طی یک ماه آینده تولید شودکه در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت.

قدیمی گفت: مرغ منجمد نیز ذخیره شده اما به دلیل حمایت از تولید کنندگان توزیع آن متوقف شده است و توزیع مجدد آن در صورت نیاز و کمبود در بازار انجام خواهد شد.

قدیمی نظارت، پایش و رصد بازار در ایام ماه رمضان را از اولویت‌های اساسی جهاد کشاورزی برشمرد و اعلام کرد: اکیپ‌های گشت مشترک به منظور جلوگیری از افزایش بی دلیل قیمتها و جلوگیری از هدر رفت اقلام و کالاهای اساسی به صورت مرتب اقدام به کشت زنی خواهند کرد.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha