۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
 حوزه معادن ملایر فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است
نماینده مردم ملایر در مجلس:

حوزه معادن ملایر فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: معادن و ذخایر معدنی ملایر ظرفیت و پتانسیل ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری است و باید در قالب ایجاد اشتغال از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس، احد آزادیخواه در دیدار مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان، پروژه دامداری ۶ هزار راسی مولد را از اولویت‌های مهم شهرستان ملایر برشمرد و بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرایی این پروژه توسط شرکت سرمایه‌گذاری شستا تاکید کرد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با انتقاد از روند اجرای کُند این پروژه، اختصاص زمین با شرایط مطلوب، تخصیص آب، همراهی خوب مردم و مسئولان در اجرایی شدن پروژه دامداری ۶ هزار راسی را نشان از همراهی و تعامل این شهرستان دانست و تاکید کرد: از این فضای تعاملی و مساعد باید برای تکمیل شدن سریعتر این پروژه استفاده شود تا امسال بخشی از آن به مرحله اجرا برسد.

وی با اشاره به شرایط مساعد ملایر برای سرمایه‌گذاری، عنوان کرد: معادن و ذخایر معدنی ملایر ظرفیت و پتانسیل ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری است که باید در قالب کارگروه اشتغال جهت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها استفاده و در جلسه مشترکی با شرکت شستا و مجمع نمایندگان استان، مطالعات لازم انجام و حتی چند پروژه مهم برای استان همدان جهت سرمایه‌گذاری تشکیل شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha