۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تسهیلات اشتغالزایی به روستائیان قزوین پرداخت شد
مدیر صندوق کارآفرینی امید قزوین:

۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تسهیلات اشتغالزایی به روستائیان قزوین پرداخت شد

قزوین - مدیر صندوق کار آفرینی امید در قزوین گفت: سال گذشته سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به روستائیان قزوین پرداخت شده است.

حسین تیموری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی طی سال گذشته در گذشته گفت: با پرداخت این میزان اعتبار ۴۰۰ شغل جدید ایجاد شده است.

وی بیان کرد: تعهد اشتغال صندوق سال گذشته در قزوین ۳۵۰ نفر بود که با برنامه ریزی  و تلاش های انجام شده بیش از تعهد اشتغالزایی ۴۰۰ نفره در قزوین ایجاد شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید در قزوین اظهار داشت: در بخش تسهیلات غیر حمایتی با تخصیص کامل سهمیه استان قزوین سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۴۱ پرونده کسب و کار پرداخت شده است که نسبت به سال پیش رشد قابل توجهی داشته است.

تیموری عنوان کرد: سال ۹۷ در استان قزوین ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات غیر حمایتی پرداخت شده بود.

وی افزود: صندوق کار آفرینی امید در قزوین با توجه به نیازی که در روستاهای استان  بود تلاش کرد تا بیشترین سهم را در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستائیان داشته باشد.

مدیر صندوق کار آفرینی امید در قزوین اظهار داشت: بر همین اساس بیشترین میزان تسهیلات پرداختی این صندوق در سال ۹۸ به اشتغالزایی روستائیان اختصاص داشت و بیش از ۷۱ فقره پرونده اشتغالزایی در روستاهای قزوین توانستند از این صندوق تسهیلات حمایتی دریافت کنند.

تیموری بیان کرد: سال گذشته سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره در اختیار روستائیان کارآفرین قرار گرفت و امسال نیز همراه با شعار سال برای تحقق «جهش تولید» تلاش خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۴٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha