۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
صادرات ۴.۵ میلیارد دلار ال.پی.جی توسط شرکت ملی گاز ایران
معاون وزیر در گفت‌وگو با بازار خبر داد:

صادرات ۴.۵ میلیارد دلار ال.پی.جی توسط شرکت ملی گاز ایران

بوشهر- چگنی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از صادرات ۴.۵ میلیارد دلار ال.پی.جی توسط شرکت ملی گاز ایران در سال گذشته خبر داد.

مجید چگنی در حاشیه نشست با آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" عملکرد بسیار خوبی داشت و در زمستان ۱۴۰۰، اجازه ندادیم مشکلی در گازرسانی به نقاط سردسیر به وجود بیاید.

وی افزود: امسال نیز به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده و منویات مقام معظم رهبری با تمام وجود محقق می‌شود و شرکت ملی گاز با استفاده از ابتکارات و کارآفرینی و نوآوری، در استفاده از مجموعه‌های دانش‌بنیان تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از رشد تولیدات گازی در یکسال اخیر خبر داد و خاطر نشان کرد: تولید گاز و سایر فرآورده‌های زیرمجموعه شرکت ملی گاز نسبت به سنوات قبل رشد چشمگیری داشته و این روند بدون تردید تداوم خواهد داشت.

چگنی از صادرات ۴.۵ میلیارد دلار ال.پی.جی خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۰ در زمینه صادرات ال.پی.جی شاهد رشد ۶ برابری بودیم و ۴.۵ میلیارد دلار محصولات ال.پی.جی تولید و صادر شد.

وی یادآور شد: برای تقویت تولید گاز و جلوگیری از افت فشار، اقدامات زیرساختی خوبی صورت گرفت و بحمدالله با توان متخصصان بومی توانستیم مشکلات‌ را مرتفع کنیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha