۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
کارهای خدماتی ملاک قیمت سوخت در حوزه گردشگری
فیلم استان‌ها؛

کارهای خدماتی ملاک قیمت سوخت در حوزه گردشگری

همدان- حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: مجلس شورای اسلامی قیمت سوخت را در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی مطابق با کارهای خدماتی مصوب کرده که کمک به توسعه گردشگری در کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی در بازدید از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی همدان اظهار کرد: همدان شرایط خوبی را برای بازدید مسافران از جاذبه‌های استان فراهم کرده‌ است.

وی افزود: این استان با داشتن ۱۸۰۰ جاذبه گردشگری و وجود شهر باستانی هگمتانه که پرونده ثبت جهانی آن در سال ۱۴۰۱ به یونسکو ارسال خواهد شد و از پرجاذبه‌ترین آثار برای بازدید است، می‌تواند پذیرای بازدیدکنندگان باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس عنوان کرد: استان همدان از نظر گردشگری از استان‌های برتر کشور بوده و برای اشتغال‌آفرینی و سرمایه‌گذاری در این زمینه بسیار مستعد است.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ زیرساخت‌های قانونی و لازم برای رشد گردشگری و صنایع‌دستی به ویژه در استان همدان، در ابعاد مختلف کاملا آماده است که از جمله در بعد کارهای ویژه‌ای که در این استان در حال شکل‌گیری است، می‌توان به منظر تاریخی-شهری «ازهگمتانه تا همدان»، موزه‌هایی که در سال‌جاری افتتاح خواهند شد و هتل‌هایی که باید در سطح استان فعال شوند، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه قانون مجلس برای رونق گردشگری در سال ۱۴۰۱ بسیار بسیار تاثیرگذار است افزود: مجلس شورای اسلامی قیمت سوخت را در گردشگری و صنایع‌دستی مطابق با کارهای خدماتی مصوب کرده و این کمک فراوانی به گردشگری در سراسر کشور خواهد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن باید هر روز به قطب بودن در حوزه گردشگری در کشور و جهان نزدیک‌تر شود بنابراین از تمام کسانی که در این زمینه کمک می‌کنند تا جایگاه همدان در سطح ملی و بین‌المللی ارتقا یابد، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

کد خبر: ۱۴۲٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha