۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
۵۰ پرونده تخلف مستحدثات غیرمجاز در نظرآباد تشکیل شد

۵۰ پرونده تخلف مستحدثات غیرمجاز در نظرآباد تشکیل شد

کرج- مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد از تشکیل ۵۰ فقره پرونده قضایی و ارسال به محاکم قضایی جهت رسیدگی و تعیین تکلیف مستحدثات غیر مجاز خبر داد.

داود بدرزاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام عزم جهادی جهت حفاظت از اراضی کشاورری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: از ابتدای اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین امسال در جهت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، به طور روزانه و منظم بازدیدهای میدانی از کلیه اراضی کشاورزی و باغات شهرستان نظرآباد در دو بخش مرکزی و تنکمان انجام شد.

بدرزاده اظهار کرد: در همین راستا با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مذکور با قلع و قمع بیش از ۲۵ مورد شامل حصارکشی ، دیوارکشی،بناهای در حال ساخت و... در حدود ۱۰۰،۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

وی افزود: همچنین ضمن شناسایی بیش از ۲۵۰ فقره و صدور اخطاریه به متخلفین بیش از ۱۵۰ مورد از فعالیت ساختمانی آنها متوقف و مقرر شده است در صورت عدم جمع آوری فعالیتهای غیرمجاز توسط مالکین در روزهای آتی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد با دستور مقام محترم قضایی وفق اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی نسبت به قلع و قمع آن ساخت و سازها نیز اقدام می کند.

مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد افزود: همچنین با اجرای احکام قطعی صادره از محاکم قضایی مبنی بر جمع آوری ساخت و سازهای غیر مجاز به تعداد ۳ فقره در زمینی به مساحت حدود ۲۰،۰۰۰۰ متر مربع اجرا شد.

وی گفت: تشکیل ۵۰ فقره پرونده قضایی جهت ارسال به محاکم قضایی جهت رسیدگی و تعیین تکلیف مستحدثات غیر مجاز نیز از سایر اقدامات انجام شده در مدت زمان مذکور می باشد.

وی خاطرنشان کرد: علی الرغم وجود اپیدمی بیماری در کشور و سایر محدودیت های موجود همکاران و پرسنل اداره امور اراضی این مدیریت با تلاش و کوشش جهادی حافظ اراضی کشاورزی شهرستان هستند و به شدت با متخلفان برخورد می کنند.

کد خبر: ۱۴٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha