۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
خرید تضمینی گندم؛ ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان با هزار تومان جایزه تحویل
وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد

خرید تضمینی گندم؛ ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان با هزار تومان جایزه تحویل

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه برداشت گندم در کشور آغاز شده است، گفت: هیئت دولت قیمت خرید هر کیلوگرم گندم را ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده و یکهزار تومان هم به عنوان جایزه تحویل است.

به گزارش بازار، سید محمد جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نخستین جلسه هیات دولت در سال جدید با اشاره به تصمیم دولت در مورد قیمت خرید تضمینی گندم گفت: شرکت بازرگانی دولتی خرید گندم را انجام می‌دهد و براساس مصوبه امروز هیئت دولت خرید هر کیلو گندم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده و یکهزار تومان هم به عنوان جایزه تحویل است و این نگاه جدید دولت در حمایت از تولید داخلی در بخش کشاورزی است.

وی افزود: در مورد کالاهای راهبردی، دانه‌های روغنی، و نهاده‌های دام و طیور هم برنامه‌هایی تبیین شده است که به موقع اعلام خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: نگاه ما در سال ۱۴۰۱، توسعه اشتغال آفرینی برپایه دانش بنیان بودن، رشد فناوری و استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور اعم از اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، فعالان و نخبگان صنعت کشاورزی است.

وی با قدردانی از رسانه‌های خبری در انعکاس رویدادها و اخبار گفت: یکی از جنبه‌های مردمی بودن دولت همین ارتباط از طریق رسانه هاست، حرف مردم به ما و حرف ما به مردم منتقل می‌شود و قدردانی می‌کنم از نوع نگاه رسانه ملی در سال ۱۴۰۰ که حامی ما بود و اگر در جایی بازار محصولات کشاورزی ضعف و نقصی بوده این را به ما منتقل کرده است.

ساداتی نژاد گفت: درخواست ما در سال ۱۴۰۱ هم این است که رسانه‌ها را در کنار خودمان و در کنار مردم داشته باشیم تا مثل همیشه ان شاء الله باهم بتوانیم خدمت مان را به مردم مضاعف‌تر و بی منت‌تر کنیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha