۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
تولیدات کشور تجاری سازی و دانش بنیان می‌شود
معاون هماهنگی معاونت اول رئیس جمهور:

تولیدات کشور تجاری سازی و دانش بنیان می‌شود

ساری- معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی معاون اول رئیس جمهور، تجاری سازی و دانش بنیان شدن تولیدات را از مهمترین اولویت‌های دولت در سال جاری مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدهادی زاهدی وفا بعدازظهر چهارشنبه در جلسه بررسی راهکارهای تحقق شعار سال جاری در استانداری مازندران با اظهار اینکه حمایت از تولید دانش بنیان اولویت دولت کنونی است، اظهار داشت: طرح های نیمه کاره با اولویت اقتصادی و دانش بنیان تکمیل می شوند.

وی با اظهار اینکه طرح ها و پروژه‌های نیمه کاره باظرفیت بخش خصوصی و یا فایناس تکمیل می شوند، افزود: تجاری سازی و تولید محصول در شرکت‌های دانش بنیان جزو اولویت‌ها است و دستگاه های اجرایی و مرتبط باید به این سمت حرکت کنند.

وی با اظهار اینکه بهره وری اقتصادی و سرمایه و رسیدن به رشد اقتصادی نیازمند حرکت واحدهای تولیدی به سمت تولیدات دانش بنیان و نوآورانه هست، افزود: در سال جاری رشد اقتصادی هشت درصدی درنظر گرفته است و باید چالش‌های فراروی رفع و فرصت های موجود تقویت شود.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های استان و فعال بودن سه بندر مهم اقتصادی، خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، فناوری و نخبگان دانشگاهی شد.

وی از تشکیل قرارگاه ویژه تحقق شعار سال به دبیری دانشگاه مازندران خبر داد.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha