۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
اقدامات نوآورانه و دانش‌بنیان در پارس جنوبی در راستای افزایش تولید
معاون وزیر نفت تاکید کرد:

اقدامات نوآورانه و دانش‌بنیان در پارس جنوبی در راستای افزایش تولید

بوشهر- چگنی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از اقدامات نوآورانه و دانش‌بنیان در پارس جنوبی در راستای افزایش تولید گاز خبر داد.

مجید چگنی در حاشیه نخستین بازدید خود از مجتمع گازی پارس جنوبی در سال جدید در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ با وجود تمام مشکلات و تحریم‌ها و وضعیت بیماری، شاهد افزایش چشمگیر تولید و فرآورش گاز در پارس جنوبی بودیم و ان‌شاالله در سال جدید نیز این روند تداوم دارد.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد گاز کشور در پارس جنوبی تامین می‌شود و نقش این مجتمع در سبد انرژی کشور غیر قابل انکار است.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " نامگذاری شده و این شعار نباید فقط روی کاغذ باشد و همه موظفیم در راستای تحقق شعار سال از توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

چگنی تصریح کرد: تلاش‌ها و اقدامات نوآورانه و ابتکارات شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان می‌تواند موجبات تحقق شعار سال شود و در این مسیر نباید کم‌کاری شود.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران اضافه کرد: کارکنان پارس جنوبی در خط مقدم تولید هستند و امیدوارم با توان متخصصان جوان بومی، شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار حرکت کنند.

چگنی تصریح کرد: در فصل زمستان گذشته، تامین گاز مناطق سردسیر با کیفیت مناسبی صورت گرفت و هیچگونه وقفه‌ای در گازرسانی نداشتیم که نشان‌دهنده تعهد بالای مجتمع گازی پارس جنوبی و شرکت ملی گاز ایران است.

وی بر لزوم تلاش مضاعف برای افزایش تولید و دسترسی به اهداف بلند شرکت ملی گاز تاکید کرد.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha