۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
بوروکراسی اداری مهم‌ترین مانع در مسیر جهش تولید است
استاندار خراسان رضوی:

بوروکراسی اداری مهم‌ترین مانع در مسیر جهش تولید است

مشهد- استاندار خراسان رضوی بوروکراسی اداری را مهم‌ترین مشکل در جهش تولید دانست و گفت: جهش تولید با بوروکراسی اداری محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از استانداری خراسان رضوی علیرضا رزم حسینی اظهار کرد: این استان در اجرای اقتصاد مقاومتی خوب عمل کرده و در تحقق شعار امسال مبنی برجهش تولید نیز باید پیشتاز باشد.

وی بابیان اینکه برای تحقق شعار جهش تولید باید ابتدا موانع در صدور مجوزها را تسهیل کرد ادامه داد: خوشبختانه این مهم  در خراسان رضوی با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی عملیاتی شده است.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: سیاست ما این است که برای تحقق شعار جهش تولید باید موانع کسب‌وکار را در استان رفع کنیم و بخش خصوصی هم باید در این حوزه مطالبه گری کند.

وی با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه اقتصاد دارد که باید در این زمینه حرکت‌های خوبی در راستای جهش تولید با اتحاد و همبستگی انجام شود ادامه داد: با توجه به ظرفیت اقتصادی این استان نباید برای فعالیت‌های اقتصادی مجوز از تهران گرفت زیرا این بوروکراسی‌ها کار را با مشکل مواجه می‌کند.

رزم حسینی افزود: ظرفیت‌های خوبی نظیر شورای تأمین، ستاد تسهیل، ستاد تدبیر و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خراسان رضوی وجود دارد که مدیران دولتی می‌توانند از آن‌ها برای بهبود فضای کسب‌وکار استفاده کنند.

وی گفت: اتاق اقتصاد استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید برای بخش خصوصی به‌گونه‌ای فرش قرمز پهن کند که خراسان رضوی اولویت اول سرمایه‌گذاران در کشور باشد.

کد خبر: ۱۴٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha