۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
امکان توزیع روزانه ۱۰۰ تن مرغ منجمد در بازار همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

امکان توزیع روزانه ۱۰۰ تن مرغ منجمد در بازار همدان

همدان - عاشوری، رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ استان همدان از امکان توزیع روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تن مرغ منجمد در بازار همدان خبرداد و گفت: دلیلی برای تشکیل صف خرید مرغ وجود ندارد.

بازار؛ گروه استانها: با فرا رسیدن عید نوروز و با توجه به اینکه استان همدان مقصد شماری از گردشگران نوروزی است انتظار می رود از هرنظر آمادگی لازم برای میزبانی از میهمانان و گردشگران وجود داشته باشد و امکانات و لوازم در شهر تجهیز و آماده شود تا مسافران برای تامین مایحتاج اولیه و ثانویه در مضیقه نباشند.

با این حال برخی مسافران و گردشگران نوروزی طی چند روز اخیر در مراجعه به مغازه ها برای تامین مایحتاج و خورد و خوراک با مشکل تعطیلی مغازه ها و عدم حضور برخی اصناف در واحدهای صنفی روبرو شده اند.

گذشته از تعطیلی برخی اصناف موضوع کمبود مرغ گرم در فروشگاه ها نیز به چشم می خورد به طوری که شاهد شکل گیری صف در مقابل مراکز عرضه مرغ منجمد هستیم.

از این رهگذر و به منظور بررسی دلایل کمبود مرغ و تخم مرغ در همدان برآن شدیم چرایی این ماجرا را از مسئولین امر جویا شویم که رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مرغ منجمد دربیشتر واحدهای صنفی توزیع شده است، اضافه کرد: طی پروسه ای مرغ های منجمد از سردخانه خارج و برای عرضه به بازار تزریق شده است.

جواد عاشوری با اظهار اینکه طی هماهنگی انجام شده توسط رئیس اصناف همدان با جهاد کشاورزی مرغ و تخم مرغ به میزان لازم در واحدهای صنفی توزیع شده است، اضافه کرد: قیمت تخم مرغ مصوب کشوری کیلویی ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت مصوب هرکیلوگرم مرغ منجمد ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ استان همدان با عنوان اینکه مشکلی در راستای توزیع مرغ در بازار نداریم، یادآوری کرد: به دلیل تعطیلی کشتارگاه ها مرغ گرم به بازار عرضه نمی شود اما در زمینه توزیع روزانه مرغ منجمد امکان توزیع تا ۵۰ یا ۱۰۰ تن در روز هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه دلیلی برای تشکیل صف و خرید مرغ در بازار همدان وجود ندارد، گفت: شاید برخی فروشگاه ها به دلیل اینکه برای مسافران و مردم در دسترس تر باشند شاهد شکل گیری صف خرید مقابل آنها باشیم وگرنه به اندازه کافی مرغ منجمد در بازار توزیع شده است.


کد خبر: ۱۴۲٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha