۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
 حرکت برنامه‌محور حول شاخص‌های کلان اقتصادی در زنجان مورد تاکید است
استاندار زنجان:

حرکت برنامه‌محور حول شاخص‌های کلان اقتصادی در زنجان مورد تاکید است

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حرکت برنامه محور حول شاخص‌های کلان اقتصادی از برنامه های مهم استان برای تحقق شعار سال است. 

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حرکت برنامه محور حول شاخص های کلان اقتصادی از برنامه های مهم استان برای تحقق شعار سال است.

وی با بیان اینکه در سال جدید پروژه های نیمه تمام در استان زنجان به اتمام می رسد،اظهار داشت: مقدمات کار این پروژه ها انجام شده و امسال در مسیر حرکت قرار خواهند گرفت.

استاندار زنجان با بیان اینکه اعتبارات مناسبی برای این پروژه ها در سفر سال گذشته رئیس جمهوری به استان تخصیص یافت؛گفت: در سال جدید نیز اعتبارات تکمیلی آنها دریافت و پروژه ها کامل می شود.

افشارچی تاکید کرد: نیازمند ریل‌گذاری مسیر تحقق شعار سال با حضور صاحب‌نظران، دانشمندان، اهل فن و تجربه و اقتصاددانان هستیم.

وی افزود: باید یک حرکت عمومی و جهش در بخش تولید و تحولی در وضعیت معیشتی جامعه صورت بگیرد و مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید جدی دارند.

استاندار زنجان تصریح کرد: مقام معظم رهبری طی ۱۰ سال گذشته شعار سال را بر پایه اقتصادی نامگذاری کردند و باید همه مسئولان برای تحقق شعار سال جهادی وارد عرصه شوند.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha