۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
رشد اقتصادی و صنعتی با اولویت دانش‌بنیان و اشتغال‌زا در استان بوشهر
مدیر کل صمت استان بوشهر تاکید کرد:

رشد اقتصادی و صنعتی با اولویت دانش‌بنیان و اشتغال‌زا در استان بوشهر

بوشهر- صفوی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بر رشد اقتصادی و صنعتی با اولویت دانش‌بنیان و اشتغال‌زا در استان بوشهر تاکید کرد.

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده که همه موظفیم در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزیم.

وی با تاکید بر لزوم رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان افزود: تقویت تولید موجبات افزایش رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه، کاهش تورم، ایجاد اشتغال و ایجاد رفاه عمومی می‌شود.

صفوی گفت: برای رسیدن به حرکت رو به جلوی محسوس در اهداف اقتصادی کشور باید از همه ظرفیت و توان موجود بهره ببریم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تولید بعنوان راه اصلی عبور از سختی‌های اقتصادی یاد کرد و ابراز داشت: تلاش‌ها و اقدامات متعددی در زمینه پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در سال گذشته انجام گرفته که امسال هم به حول و قول الهی پیش‌بینی می‌شود براساس برنامه‌ها و اولویت‌های دولت و وزارتخانه صمت دستورالعمل‌های لازم‌ مربوطه در مسیر پیشرو و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ و اجرا شود.

صفوی یادآور شد: اکنون که در سال جدید و در راستای گام دوم انقلاب در دولت مردمی و انقلابی فرصت خدمتی جدید و جهادی فراهم شده خداوند متعال را شاکر هستیم و امیدواریم که بتوانیم با همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های هم خانواده صمت، تشکل‌های حوزه صمت در زمینه حمایت و پشتیبانی از تولید در راه رسیدن به تحقق اهداف شعار سال هم عهد شویم که با گامی استوار نسبت به ساماندهی بهتر همه امور در بخش‌های مختلف تلاش کنیم.

وی ابراز داشت: فعال کردن واحدهای راکد، افزایش ظرفیت واحدهای نیمه‌فعال و توسعه صادرات و همچنین خدمات فنی مهندسی و فرآوری مواد معدنی و تولیدات استراتژیک را تا دستیابی به رشد اقتصادی مطلوب با محوریت دانش‌بنیان و اولویت اشتغال‌زایی ادامه خواهیم داد.

صفوی تصریح کرد: تقویت تولید به ویژه در حوزه دانش‌بنیان مورد تاکید این مجموعه است و تا رفع کامل بیکاری و ایجاد شغل برای جوانان، همه توان خود را به کار می‌گیریم.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha