۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
مأموریت رئیس‌جمهور به بنیاد شهید و وزارت بهداشت برای تأمین نیازهای درمانی جانبازان
در بازدید از مجتمع بازتوانی جانبازان صورت گرفت

مأموریت رئیس‌جمهور به بنیاد شهید و وزارت بهداشت برای تأمین نیازهای درمانی جانبازان

رئیس‌جمهور با حضور در مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان و گفت‌وگوی چهره به چهره با جانبازان سرافراز بستری در این مرکز، رئیس بنیاد شهید و وزیر بهداشت را مأمور تأمین نیازهای درمانی جانبازان کرد.

به گزارش بازار، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» صبح روز سه‌شنبه در دومین روز از نوروز ۱۴۰۱ در مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان نیایش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با توضیحات مسئولان در جریان جزئیات فعالیت‌ها و خدمات درمانی این مجتمع برای جانبازان قرار گرفت.

رئیس‌جمهور همچنین در جریان این بازدید، به‌صورت رودررو و چهره به چهره با تعدادی از جانبازان حاضر در این مجتمع گفت‌وگو کرد و با حوصله پای سخنان و انتظارات آنان نشست.

آیت‌الله رئیسی خطاب به رئیس بنیاد شهید و مسئولان این آسایشگاه تأکید کرد: جانبازان عزیز و سرافراز کشورمان در روزگار سختی و تهاجم همه جانبه دشمن به ایران اسلامی، خانواده و همه دارایی خود را رها کرده و جان عزیز و سلامتی‌شان را برای دفاع از هم‌میهنان و ارزش‌های والای اسلام فدا کردند و امروز همه ما باید نهایت تلاش خود را برای خدمت به آنان، تأمین آسایش و رفع مشکلات‌شان به کار گیریم.

رئیس‌جمهور همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور داد ارائه خدمات درمانی متناسب با جانبازان را در زمینه‌های مختلف با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha