۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
افزایش ۵۳ درصدی تردد خودروها در جاده های استان همدان
روز اول فروردین صورت گرفت؛

افزایش ۵۳ درصدی تردد خودروها در جاده های استان همدان

همدان - مدیر مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از افزایش ۵۳ درصدی تردد در جاده های استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار؛ سعید کریمی اظهار کرد: تردد در جاده های استان همدان در روز یکم فروردین امسال ۶۰۷ هزار و ۳۰۰ مورد بود در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۳۹۷ هزار و ۵۰۰ تردد داشتیم و از ۵۳ درصد رشدی برخوردار است.

وی متوسط تردد روزانه سال ۱۴۰۰ را ۵۳۴ هزار و ۳۰۰ مورد دانست و افزود: نرخ افزایش تردد در روز اول فروردین نسبت به متوسط تردد روزانه سال ۱۴۰۰، ۱۴ درصد است‌.

مدیر مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: ورودی همدان در روز نخست فروردین ۷۱ هزار و ۵۰۰ مورد و خروجی ۵۷ هزار و ۹۰۰ تردد ثبت شد که نرخ ورود و خروج نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۶۱ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پرترددترین محور، همدان - سه راهی بهار با ۳۴ هزار تردد بود و ساعت اوج تردد ۱۶ تا ۱۷ گزارش شده است، عنوان کرد: بیشترین تعداد سرعت غیرمجاز در ساعت اوج، متعلق به محور آزادراه ساوه - همدان (پل ۱۲۳- تقاطع جاده کمیجان) و ساعت اوج محور ۱۳ تا ۱۴ بوده است.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha