۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳
گره‌های کور تولید به دست دانش بنیان‌ها باز می‌شود
نایب رئیس کمیسیون صنایع در گفتگو با بازار

گره‌های کور تولید به دست دانش بنیان‌ها باز می‌شود

حسینی کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر ما به سمت دانش بنیان‌ها و کالاهای تولیدی آن‌ها نرویم باید دستمان را به سوی سایر کشورهای دنیا جهت تامین برخی کالاها دراز کنیم.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به انتخاب شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: آن چیزی که می‌توانند نسخه شفابخش برای کشور باشد در شعار سال ۱۴۰۱ مطرح شده است.

وی با بیان اینکه ما باید به جوانان در حوزه دانش بنیان‌ها اعتماد کنیم گفت: جوانان در عرصه دانش بنیان اقدامات فوق‌العاده‌ای را انجام دادند و فقط نیاز است که به آن‌ها اعتماد کنیم.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان ثروت آفرین هستند، گفت: همچنین شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند اشتغال‌زایی در کشور را توسعه دهند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: اگر ما به سمت دانش بنیان‌ها و کالاهای تولیدی آن‌ها نرویم باید دستمان را به سوی سایر کشورهای دنیا جهت تامین برخی کالاها دراز کنیم.

حسینی کیا با بیان اینکه دانش‌بنیان‌ها می‌توانند درعرصه تولید راهگشا باشند، بیان داشت: دانش بنیان‌ها به واقع می‌تواند گره‌های کور در تولید را باز کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نامگذاری برای سال ۱۴۰۱ نامگذاری هوشمندانه‌ای بوده که همه دستگاه باید به آن توجه کنند، تاکید کرد: دولتمردان باید حمایتشان از شرکت‌های دانش بنیان جدی‌تر از قبل شود

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس نیز در حوزه قانون‌گذاری در بخش دانشجویی بنیان‌ها گام بلندی را در سال گذشته برداشت، تاکید کرد:سال گذشته مجلس طرح حمایت از تولیدات دانش بنیان را مدنظر قرار داد لذا اگر در این بخش مشکلی وجود داشته باشد مجلس آماده است تا خلاء قانونی در بخش دانش بنیان‌ها را باز هم برطرف کنند.

کد خبر: ۱۴۱٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha