۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
توجه به تولید ملی سبب افزایش درآمد سرانه و بهبود رفاه عمومی می‌شود
نماینده مردم خمین در مجلس:

توجه به تولید ملی سبب افزایش درآمد سرانه و بهبود رفاه عمومی می‌شود

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به اینکه تمرکز بر حمایت از تولید و دانش بنیان نیازمند مانع زدایی است، گفت: دستیابی به بهبود رفاه، کاهش تورم و افزایش درآمد سرانه نیازمند توجه جدی به تولید ملی است.

به گزارش بازار، علیرضا نظری، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سال جدید، با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، گفت: بدون شک همه کارشناسان اقتصادی اعتقاد دارند مشکلات این حوزه علاج پذیر است لذا باید برنامه ریزی و هدفگذاری دقیق برای رفع آن وجود داشته باشد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قوه مقننه با تصویب قوانین حمایتی تلاش های بسیاری برای حل کردن بخشی از مشکلات در حوزه اقتصادی و کارآفرینی کرده است، اظهار کرد: بر این اساس می توان اذعان کرد اکنون نیز دولت باید با اجرای این مصوبات زمینه برطرف شدن بخش دیگری موانع را فراهم کند.

وی ضمن بیان اینکه تمرکز بر حمایت از تولید داخلی و دانش بنیان نیازمند مانع زدایی است، ادامه داد: در واقع طبق سخنان رهبر انقلاب دستیابی به بهبود رفاه عمومی، رشد اقتصادی، کاهش تورم و افزایش درآمد سرانه، افزایش اشتغال و غیره نیازمند توجه جدی به تولید ملی مبتنی بر علم و فناوری بروز و داخلی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اقدامات سطحی نگرانه نمی تواند موجب حل مشکلات اقتصادی و کارآفرینی شود، افزود: بنابراین دستگاه های متولی اشتغال و همچنین متولی سامان دادن به اوضاع اقتصادی در سال جاری باید فعالیت مضاعفی داشته باشند زیرا دیگر هیچ بهانه ای پذیرفته شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس آمادگی دارد برای حمایت از تولید و اشتغال آفرینی ریل گذاری کند، خاطرنشان کرد: این مهم نیازمند آسیب شناسی و احصاء مشکلات از سوی دستگاه های اجرایی و ارائه لایحه از سوی دولت است از این رو امیدواریم همه قوا با همدلی گام های موثر و اساسی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ بردارند.

کد خبر: ۱۴۱٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha