۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
۵۹ درصد تعهد اشتغال استان ایلام محقق شده است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۵۹ درصد تعهد اشتغال استان ایلام محقق شده است.

ایلام- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: بر اساس آمار و ثبت سامانه رصد، ۵۹ درصد تعهد اشتغال استان محقق شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، نورالدین الیاسی اظهار داشت: یکی از دغدغه های مسئولان استان و کشور بحث اشتغال است که بتوانند برای معضل بیکاری جوانان چاره اندیشی کنند.

دبیر شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود: اشتغال یک مقوله چند وجهی است و لازم است همه بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی، برای تحقق آن پای کار باشند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که اشتغال ایجاد شده خود را در سامانه رصد ثبت کنند تا امار دقیقی از وضعیت اشتغال دستگاه های اجرایی به دست آید.

الیاسی، میزان تعهد اشتغالی استان را ۱۱هزار نفر اعلام کرد و گفت: بنابر تاکید استاندار ایلام باید دستگاه های دولتی بیش از این میزان اشتغال را به تعداد ۱۴ هزار نفر تا پایان سال۱۴۰۱ فراهم کنند که تاکنون با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها استان، بیش از ۵۹ درصد از آن محقق شده است.

وی افزود: باید قبول کنیم دولت به سمت کاهش تصدی گری می رود و بخش خصوصی و تعاونی ها برای ایجاد اشتغال باید پای کار بیایند.

کد خبر: ۱۴۱٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha