۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
تولید دانش بنیان سکوی جهش اقتصادی است
عضو هیات رئیسه مجلس:

تولید دانش بنیان سکوی جهش اقتصادی است

عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، سکویی برای جهش در حوزه اقتصادی است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی، با اشاره به شعار سال با تاکید بر اینکه باید تلاش بیشتری در عرصه اقتصادی داشته باشیم، گفت: موتور حرکت در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد، دانش بنیان ها است. این نامگذاری می تواند حرکت جدیدی در کشور آغاز کند. در آستانه قرن جدید این نامگذاری می تواند سکوی جهشی در کشور در حوزه اقتصادی، تولید و ریل گذاری جدیدی در حوزه اشتغال ایجاد کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی تولید مبتنی بر دانش باشد حتما در حوزه رقابت و اقتصادی بودن تولید حرف های فراوانی برای گفتن داشته باشیم. این نامگذاری جهشی را در قرن جدید در کشور ما ایجاد می کند و قرن جدید را باید قرن ایرانی نامید. حرکت های خوبی در کشور شروع شده است و در حوزه دانش بینان ها علاوه بر اینکه توانستیم ظرفیت ایران را نشان دهیم در بزنگاه ها به فریاد کشور رسیده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز نقش شرکت های دانش بینان ها در حوزه اقتصادی بر کسی پوشیده نیست در صادرات محصولات بسیار پیچیده توفیقات زیادی داشته ایم. مجلس اخیرا قانون دانش بینان ها را نهایی کرد، این قانون می تواند مسیر حرکت را مشخص کند، دولت و مجلس به همراستایی در حوزه دانش بینان ها پیدا کرده اند که این همراستا بودن دو قوه امیدبخش است. نمی توانیم با رفتارهای متدوال موضوع اقتصادی را به مقصود برسانیم باید به سمت دانش بینان ها حرکت کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این نامگذاری یادآور سیل موفقیت هایی است که از سال ۱۴۰۱ شاهد آن خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴۱٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha