۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
قول وزیر برای صادرات میوه باقی مانده در انبارها با استفاده از خطوط هوایی
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد

قول وزیر برای صادرات میوه باقی مانده در انبارها با استفاده از خطوط هوایی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در جریان حضور در استان مازندران اعلام کرد که موضوع صادرات ۳۰۰ هزار تن میوه باقی مانده در انبارها از طریق خطوط هوایی را پیگیری می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص تامین میوه بازار شب عید، گفت: در حال حاضر به میزان کافی میوه برای تامین نیاز بازار شب عید خریداری و ذخیره شده است و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان تعاون روستایی بر اساس اعلام نیاز استان‌ها حدودا ۴۰ هزار تن مرکبات از استان مازندران خریداری کرده است، ادامه داد: محدودیت‌های صادراتی باعث شد تا نرخ مرکبات کاهش داشته باشد و در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار تن میوه در انباره‌ها، سورتینگ‌ها سردخانه‌ها باقی مانده است.

این نماینده مردم در مجلس شورا اسلامی با تاکید بر اینکه حجم بالای میوه باقی مانده در انبارها به واسطه عدم امکان صادرات مشکلاتی را به همراه دارد، عنوان کرد: وزیر جهاد کشاورزی در جریان حضور در استان مازندران اعلام کرد که موضوع صادرات ۳۰۰ هزار تن میوه باقی مانده در انبارها از طریق خطوط هوایی را پیگیری می‌کند تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha