۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
پذیره نویسی سهام سرخابی‌ها پایان یافت

پذیره نویسی سهام سرخابی‌ها پایان یافت

با استقبال سرمایه گذاران پذیره نویسی سهام باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس امروز شنبه ۲۸ اسفند در آخرین روز کاری بازار سرمایه به طور کامل به پایان رسید.

به گزارش بازار، عرضه سهام پذیره نویسی حق تقدم بابت افزایش سرمایه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از روز ۱۵ اسفند آغاز شد که امروز در دهمین روز پذیره نویسی و در آخرین روز کاری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰ با استقبال سرمایه گذاران به پایان رسید.

با توجه به اتمام دوره ثبت سفارش در روز جای (شنبه ۲۸ اسفند) تعداد ۱.۲۳۶.۰۹۹.۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) در قیمت ۲.۹۱۰ ریال به پایان رسید و این باشگاه موفق به تامین سرمایه لازم برای افزایش سرمایه خود شد.

همچنین فرایند پذیره نویسی ۱.۰۳۴.۸۴۰.۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) با استقبال سرمایه گذاران در قیمت ۳.۳۸۷ ریال به پایان رسید و این باشگاه نیز مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه جذب کند.

پذیره نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس به ترتیب در قیمت‌های ۲.۹۱۰ و ۳.۳۸۷ ریال از روز یکشنبه ۱۵ اسفند و به مدت ۳۰ روز کاری آغاز شد که پیش از پایان مهلت قانونی و در ظرف ده روز با استقبال سرمایه گذاران به پایان رسید.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha