۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
پرداخت ۲۹ هزار میلیاردتومان سود سهام عدالت بین مشمولان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۲۹ هزار میلیاردتومان سود سهام عدالت بین مشمولان

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور از پرداخت ۲۹ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت خبر داد و گفت: سود سهام عدالت ۴۳ میلیون نفر واریز شده است.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پرداخت سود سهام عدالت اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبی بین دولت و وزارتخانه های مختلف برای پرداخت سود سهام صورت گرفت و سود سال ۹۹ سهامداران پرداخت شده است.

وی افزود: سود پرداخت شده مربوط به عملکرد سال ۹۹ است و برای پرداخت سود، کمیته ای به نام وصول تشکیل شد وپرداخت سود سهام دو شرکت از جمله مخابرات در دست اقدام است.

وی با عنوان اینکه سود سهام عدالت ۴۳ میلیون سهامدار پرداخت شد، افزود: سود متوفیان و افرادی که شماره شبای خود را اعلام نکرده بودند واریز نشده است.

توکلی با تاکید براینکه الزامی به ثبت نام در سجام برای دریافت سود سهام عدالت نیست از سهامداران خواست تا با ورود به سامانه سهام عدالت، شماره موبایل خود را ثبت و پس از آن نسبت به تکمیل دیگر مراحل اقدام کنند، افزود: متاسفانه برخی بانک ها درحال کره گرفتن از آب هستند و سودها را پرداخت نمی کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: به رغم از آنکه سود سهام عدالت بسیاری از افراد پرداخت شده است اما بانک به دلایلی نظیر نگه داشتن پول در پایان ماه از پرداخت خودداری می کنند و بانک ها در این زمینه تعلل می کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین شکایت درباره عدم پرداخت سود سهام عدالت از یک بانک خاص است، افزود: امیدواریم بانک ها همکاری بیشتری داشته باشند.

کد خبر: ۱۴۱٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha