۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
تسریع در توسعه زیرساخت‌های شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر
استاندار بوشهر تاکید کرد:

تسریع در توسعه زیرساخت‌های شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر بر لزوم تسریع در توسعه زیرساخت‌های شهرک شیلاتی رودشور در شمال استان بوشهر تاکید کرد.

احمد محمدی‌زاده در حاشیه بازدید سرزده از شهرک شیلاتی رودشور بندر ریگ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت قابل توجهی در حوزه اقتصاد دریامحور دارد و بویژه در زمینه پرورش آبزیان جایگاه خاصی در کشور دارد.

وی بر لزوم تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک رودشور تاکید کرد و افزود: اجرای طرح برق‌رسانی موقت و هم چنین شبکه داخلی برق شهرک رودشور امری لازم و ضروری است و مطالعات اجرای شبکه داخلی برق شهرک انجام شده که بزودی پیمانکار مشخص خواهد شد و اواخر فروردین قرارداد امضا و تا اوایل اردیبهشت کار شروع خواهد شد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: شبکه موقت برق شهرک رودشور به طول ۳۰ کیلومتر با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجراست و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص داده شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: شبکه داخلی برق شهرک رودشور نیز به طول ۶۰ کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی می‌شود و انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تکمیل این طرح باشیم.

محمدی‌زاده بیان کرد: اجرای کانال‌های آبرسانی و جاده دسترسی به شهرک و انتقال برق به مزارع از زیرساخت‌های این مجموعه است که امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی، سایر امکانات نیز فراهم شود و اشتغال پایدار برای جوانان بومی فراهم شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha