۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
گره مشکلات پتروشیمی زنجان در حال باز شدن است
استاندار زنجان:

گره مشکلات پتروشیمی زنجان در حال باز شدن است

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان گفت: گره مشکلات پتروشیمی زنجان در حال باز شدن است و با پیگیری‌های انجام شده توسط دو نفر از نمایندگان استان، تا یکی دو ماه آینده خبرهای خوبی از این شرکت خواهیم داشت.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه گره مشکلات پتروشیمی زنجان در حال باز شدن است،گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دو نفر از نمایندگان استان، تا یکی دو ماه آینده خبرهای خوبی از این شرکت خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: طی سال آینده در حوزه راه و همچنین توسعه شهری و روستایی انرژی بیشتری خواهیم گذاشت.

استاندار زنجان گفت: از اولویت‌های اصلی اقتصاد دیجیتال، کاهش مراجعات مردمی و در عین حال فراهم شدن بستر برای دسترسی به اینترنت است.

افشارچی تاکید کرد: یکی از کارهای مهمی که در این حوزه انجام شده و در حال نهایی شدن است، موضوع صدور پروانه در شهرداری‌ها است.

وی گفت: در حوزه آب نیز نیازمند تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و برنامه‌های بلندمدت هستیم و یکی از مهم‌ترین دستاوردها طی ماه‌های اخیر در حوزه آب ،نهایی شدن تفاهنامه دو سد مراش و بلوبین بود که شامل ماده ۵۶ شدند.

استاندار زنجان تصریح کرد: امیدواریم مشکلات سد مشمپا نیز برطرف شود و در ارتباط با پساب نیز اتفاق مهمی که افتاده این است که قراردادی با حجم ۳۲۰ میلیارد تومان با یکی از شرکت‌های بزرگ ابهر منعقد شده تا فاضلاب ابهر را به سمت صنایع آب‌بر هدایت کند.

کد خبر: ۱۴۱٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha