۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
راه‌آهن بوشهر ۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
استاندار بوشهر:

راه‌آهن بوشهر ۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۹ درصدی راه‌آهن بوشهر به شیراز خبر داد.

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از روستاهای تنگستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر اکنون به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان شاهد اجرای طرح‌های عمرانی با کیفیت هستیم.

وی افزود: علاوه بر پروژه‌های روتین که در جای‌جای استان در حال اجراست، چندین پروژه بزرگ و ماندگار نیز در دست اجراست که تکمیل هر کدام از آنها موجبات تحولی عظیم در حوزه‌های اقتصادی و گردشگری و اجتماعی می‌شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای عملیات آزادراه بوشهر به شیراز از جمله طرح‌های بزرگ است که باید در کمترین زمان ممکن تکمیل و در مدار قرار گیرد.

محمدی‌زاده یادآور شد: اجرای طرح‌های آبزی‌پروری و شیلاتی و چند طرح بزرگ کشاورزی و همچنین طرح‌های صنعتی و اقتصادی در شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه بوشهر نیز از دیگر طرح‌های مهم استان است.

وی بیان کرد: طرح انتقال فرودگاه بین‌المللی بوشهر با تلاش صورت گرفته در زمان مقرر محقق می‌شود که گامی در راستای توسعه استان است.

استاندار بوشهر از پیشرفت ۹ درصدی راه‌آهن بوشهر خبر داد و گفت: چندین سال این پروژه خوابیده بود و چند ماهی است که در چند محور فعال هستیم و اکنون این پروژه حدود ۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: در سفر استانی دولت به استان، رئیس جمهور دستورات لازم برای تامین منابع مالی مورد نیاز این پروژه را صادر کرده و بحمدالله در مسیر قابل قبولی قرار داریم.

کد خبر: ۱۴۱٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha