۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
بهسازی راه های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل با اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال قیر
نماینده ویژه رئیس مجلس در منطقه کاشان خبر داد؛

بهسازی راه های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل با اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال قیر

اصفهان - نائینی، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل گفت: راه های مواصلاتی دو شهرستان با اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال قیر بهسازی می شود.

جواد نائینی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به در پیش بودن نوروز و همچنین نزدیک بودن ایام گلاب گیری سنتی در منطقه کاشان اظهار داشت: دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل دارای جاذبه های گردشگری فراوانی هستند که از سراسر ایران و جهان به این منطقه سرازیر می شوند.

وی با بیان اینکه اوج سفرهای گردشگران به منطقه در دو ماه ابتدایی فصل بهار و دو ماه ابتدایی فصل پاییز است، ابراز داشت: پیش بینی می کنیم بعد از دو سال کم رونقی در صنعت گردشگری به دلیل شیوع کرونا امسال دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از مسافران زیادی استقبال کنند.

نماینده ویژه رئیس مجلس در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل با اشاره به درخواست های مکرر مدیران و مسئولین این دو شهرستان برای بهسازی راه های مواصلاتی تصریح کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن این دو شهرستان تلاش زیادی شد تا قبل از پایان سال قیر کافی برای این منظور اختصاص داده شود که این مهم محقق شد.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ میلیارد ریال قیر برای بهسازی راه های مواصلاتی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اختصاص داده شده است، گفت: از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال سهم شهرستان کاشان و ۴۰ میلیارد ریال هم سهم شهرستان آران و بیدگل است.

نائینی با بیان اینکه بیش از ۲۰ دهیار در سراسر منطقه کاشان و آران و بیدگل درخواست قیر کرده بودند، افزود: قیر اختصاص داده شده در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد تا برای بهسازی راه ها و جاده ها مصرف شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha