۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
ارتباط تجاری اتاق بازرگانی بابل عراق با زنجان تقویت می شود
رئیس اتاق بازرگانی بابل عراق:

ارتباط تجاری اتاق بازرگانی بابل عراق با زنجان تقویت می شود

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی بابل عراق گفت: توانمندی‌های تولیدی صنعتی استان زنجان بسیار بالا بوده و ارتباط تجاری با این استان تقویت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، هاشم المعموری ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار زنجان گفت: اتاق بازرگانی بابل عراق یکی از موفق ترین اتاقهای بازرگانی در کشور عراق به جهت ارتباط با استان‌ها و اتاق‌های بازرگانی ایران می‌باشد.

وی اظهار داشت: در همین راستا دفتر مشترک تجاری دو طرف افتتاح و تفاهمنامه همکاری امضا شد تا روابط تجاری اقتصادی دو طرف را بتوان عملیاتی کرد.

رئیس اتاق بازرگانی بابل عراق گفت: توانمندی‌های تولیدی صنعتی استان زنجان بسیار بالا بوده به گونه‌ای که موجبات شگفتی مار را فراهم کرده است که این موضوع بیانگر این بوده که در آینده همکاری‌های بسیاری در زمینه‌های تجاری و اقتصادی با استان زنجان داریم.

المعموری تاکید کرد: از اتاق بازرگانی زنجان برای میزبانی شایسته از هیئت تجاری بابل عراق نهایت قدردانی و تقدیر را داریم.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی بابل به همراه تجار ممتاز خود در این استان حضور پیدا کرده است،ابراز داشت: استان بابل در قلب کشور عراق قرار گرفته و از استان‌های مهم این کشور محسوب می‌شود که به کربلا و نجف نیز بسیار نزدیک و شاهراه تجارت این کشور می‌باشد.

رئیس اتاق بازرگانی بابل عراق افزود: تجار استان بابل و کشور عراق ارتباط بسیار خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارند که در نظر داریم این ارتباطات را با استان زنجان نیز هر چه بیشتر گسترش دهیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha