۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
تأکید معاون آب و آبفای وزیر نیرو بر اجرای پروژه‌های اولویت‌دار بخش آب کشور

تأکید معاون آب و آبفای وزیر نیرو بر اجرای پروژه‌های اولویت‌دار بخش آب کشور

معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در جمع مدیران آب کشور بر اجرای پروژه‌های ویژه و اولویت‌دار بخش آب کشور و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از آنها تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، محمد جوانبخت عصر روز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونان، مدیران و مشاوران شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن اشاره به تأکید وزیر نیرو مبنی بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر پروژه‌های ویژه و اولویت‌دار اظهار داشت: همه ارکان بخش آب کشور باید خود را متولی این پروژه‌ها بدانند.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران ستادی و استانی آب کشور، ضرورت تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد برای سنجش میزان موفقیت مدیران در سطوح مختلف در دوره‌های زمانی مشخص تأکید کرد و گفت: این ارزیابی‌ها می‌تواند مبنای تصمیمات بعدی در خصوص فعالیت مدیران باشد.

جوانبخت ایجاد ساختار جدید در بخش آب کشور را مهم‌ترین رویداد این حوزه در سال ۱۴۰۰ ارزیابی کرد و افزود: کلیات رویکرد حوضه‌ای در مدیریت منابع آب مثبت است، اما در برخی بخش‌ها نیازمند اصلاح هستیم.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو همچنین تعریف سازوکار مشخص برای شناسایی خلاءها و نابسامانی‌ها در مدیریت حوضه‌ای و مشارکت مدیران و کارکنان در برطرف کردن نقایص را از موضوعات مهم ارزیابی کرد.

به گفته وی، شرکت‌های مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیریت منابع آب ایران، شرکت توسعه آب و نیروی ایران، شرکت‌های آبفای استانی و آب منطقه‌ای‌ها و تمامی شرکت‌های تابعه، مجموعه آب کشور را تشکیل می‌دهند و همه آنها تابع یک سیاست هستند.

در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گزارش کوتاهی از استقرار مدیریت منابع آب کشور بر اساس حوضه‌های آبریز، وضعیت بودجه و اعتبارات سال ۱۴۰۱ و اولویت‌های بخش آب وزارت نیرو ارائه کردند.

کد خبر: ۱۴۱٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha