۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
افزایش بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد سازمان تامین اجتماعی

افزایش بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد سازمان تامین اجتماعی

سرپرست مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی از افزایش تعداد بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار، محمودرضا قدیمی سرپرست مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی گفت:‌ با توجه به کاهش پیک کرونا و رونق کسب و کارها شاهد افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری سازمان تامین اجتماعی در سال جاری هستیم.
وی افزود :‌همچنین با راه اندازی سامانه غیرحضوری و حمایت از طرح بیمه خانواده، شاهد افزایش تعداد بیمه شدگان زنان خانه دار و دانشجویان بوده ایم.

قدیمی ادامه داد : طبق آمار در دی ماه سال ۹۹ تعداد بیمه شدگان اجباری سازمان تامین اجتماعی ۱۰.۱۱۰.۷۰۷ نفر بوده که در دی ماه سال جاری به ۱۰.۴۷۷.۳۲۳ نفر رسیده است که در این بخش افزایش ۳/۶ درصدری را شاهد هستیم.

همچنین در دی ماه ۹۹ تعداد بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد۱.۱۸۳.۴۳۱ نفر و در مدت مشابه سال جاری به ۱.۴۴۰.۷۶۸ نفر رسید که در این حوزه هم افزایش ۲۱.۷ درصدی را می بینیم.
در مجموع کل بیمه شدگان در دی ماه ۹۹، ‌ ۱۴.۶۱۶.۱۲۳ نفر و در دی ماه ۱۴۰۰ به ۱۵.۱۲۳.۱۵۹ رسید که در کل افزایش ۳.۵ درصدی را در این بخش شاهد هستیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha