۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
پرسش و پاسخ گزارش ارزشگذاری شرکت انتقال داده های آسیاتک

پرسش و پاسخ گزارش ارزشگذاری شرکت انتقال داده های آسیاتک

گزارش ارزش گذاری شرکت انتقال داده های آسیاتک با نماد معاملاتی «اسیاتک» در تارنمای کدال قرار گرفته است و اشخاص دارای دسترسی به سامانه تدان می‌ توانند سؤالات خود را در سامانه تدان مطرح کنند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت بورس تهران، بر اساس دستورالعمل پذیره ‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران و رویه برگزاری جلسه معارفه ناشران متقاضی عرضه اولیه در بورس اوراق بهادار تهران، با توجه به اعلام آمادگی شرکت انتقال داده های آسیاتک (سهامی عام) برای عرضه سهام در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران، به اطلاع می ‌رساند گزارش ارزشگذاری شرکت انتقال داده های آسیاتک با نماد معاملاتی "اسیاتک" در تارنمای کدال قرار گرفته است.

اشخاص دارای دسترسی به سامانه تدان می‌ توانند سؤالات خود را از تاریخ امروز، ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ در سامانه تدان مطرح کنند.

همچنین تمامی علاقمندان و سرمایه گذاران می توانند از تاریخ امروز، ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به تارنمای عرضه اولیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران به نشانی ipo.tse.ir سوالات خود در ارتباط با گزارش ارزشگذاری شرکت مذکور را مطرح کنند.

راهنمای استفاده از تارنمای عرضه اولیه در خصوص پرسش و پاسخ از شرکت های در جریان عرضه، از اینجا قابل دریافت است.

کد خبر: ۱۴۱٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha