کج سلیقگی، سرمایه‌گذاران در پلتفرم‌ها را ناامید می‌کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

کج سلیقگی، سرمایه‌گذاران در پلتفرم‌ها را ناامید می‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نظارت‌ها بر پلتفرم‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که این پلتفرم‌ها آسیب نبینند، گفت: کج سلیقگی سرمایه‌گذاران در پلتفرم‌ها را نا امید می‌کند.

به گزارش بازار، حجت اله فیروز با اشاره به لزوم حمایت از پلتفرم‌های داخلی تولید کننده محتوا، گفت: فضای مجازی بستر خوبی برای ایجاد کسب‌وکار است که نباید با برخی کج‌سلیقگی‌ها باعث ایجاد یأس و ناامیدی در میان سرمایه‌گذاران این حوزه شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به ویژه در ۲ سال اخیر که کشور دچار کرونا شده است تجربه ثابت کرده کسب و کارهای اینترنتی به ویژه پلتفرم‌هایی که تولید محتوا می‌کنند رشد خوب اقتصادی داشته‌اند و نباید سختی‌گیری‌های بی‌موردی درباره آنها انجام شود.

نماینده فسا در مجلس با تاکید براینکه باید این پلتفرم‌ها تقویت شوند تا هم مردم از خدمات آنها استفاده کنند و هم فعالان اقتصادی از این بستر امرار معاش کنند، عنوان کرد: قطعاً نوع نظارت بر فضای مجازی باید متناسب با همان فضایی باشد که شکل می‌گیرد و برخوردهای سلیقه‌ای انجام نشود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نظارت‌ها بر پلتفرم‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که این پلتفرم‌ها آسیب نبینند. همچنین باید اطمینان لازم به مردم داده شود که بستر ایجاد شده ایمن است.

فیروزی با بیان اینکه ایجاد کسب و کاری که بتواند موفق عمل کند و اطمینان مردم را جلب کند به راحتی انجام نمی‌شود، اظهار کرد: برخورد سلیقه‌ای باعث می‌شود که اطمینان مردم به پلتفرم‌ها کاهش پیدا می‌کند و بازگرداندن این اعتماد قطعا به راحتی انجام نخواهد شد.

وی گفت: متولیان فضای مجازی چه آنهایی که نظارت می‌کنند و چه آنهایی که مجوز صادر می‌کنند باید به‌گونه‌ای عمل کنند که ظرفیت‌های ایجاد شده اقتصادی آسیب نبینند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براینکه به بهانه تعدد پلتفرم‌ها نباید درصدد حذف برخی از آنها باشیم، اظهار کرد: باید از ایجاد پلتفرم‌های امن در کشور استقبال کرد چون این موضوع می‌تواند منجر به خدمات دهی بهتر به مردم می‌شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha