۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
گلخانه‌های مقیاس کوچک در ۵ استان اجرایی خواهد شد
رئیس پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:

گلخانه‌های مقیاس کوچک در ۵ استان اجرایی خواهد شد

زنجان- رئیس پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه گلخانه‌های مقیاس کوچک در پنج استان اجرایی خواهد شد، گفت: اگر این محور در زنجان هم عملیاتی شود اعتبار مد نظر هم تخصیص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر صدیق دامغانی زاده ظهر سه شنبه در حاشیه امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی شعبه پارک اقتصاد دیجیتال در زنجان در جمع خبرنگاران، گفت:حمایت از فعالیت‌های استارتاپی در سطح کشور تقویت می شود و حمایت‌ها به سه شکل در اختیار قرار دادن فضا، اعتبار تحقیقاتی به شرط پای کار بودن و تامین بازار انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: مدیران بدهکار مردم هستند و شکل دادن به حمایت از شرکت‌های جوان از اهداف معاهده منعقد شده بین فاوا و استانداری زنجان در یکسال نخست است.

رئیس پارک فاوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: گلخانه‌های مقیاس کوچک در پنج استان اجرایی خواهد شد و اگر این محور در زنجان هم عملیاتی شود اعتبار مد نظر ۳ تا ۵ میلیارد تومان هم به این استان تخصیص خواهد یافت.

دامغانی زاده تعداد پارک‌های علم و فناوری کشور را ۴۹ پارک اعلام کرد و ابراز داشت: از این تعداد پارک‌های نفت، کشاورزی، فاوا و نیرو پارک‌های سمت بازار و بقیه سمت عرضه هستند.

وی افزود: در سال نخست فعالیت‌ها در یک محور متمرکز و سپس به سمت خوشه تولید محتوا و خدمات ابری هم حرکت می‌کند که با راه‌اندازی هر محور، آزمایشگاه مد نظر هم ایجاد می شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha