۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
محرومیت زدایی در دستور کار  دولت باشد| افزایش حقوق بر مبنای تورم باشد
نماینده مردم علی آباد در مجلس:

محرومیت زدایی در دستور کار دولت باشد| افزایش حقوق بر مبنای تورم باشد

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: انتظار نمایندگان در بحث محرومیت زدایی دیده شدن استان‌های کم برخوردار و محروم است؛ امیدواریم در توزیع امکانات با عدالت رفتار شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت اله نوروزی در صحن علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، با عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، گفت: با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان گلستان امیدواریم نتایج این سفر را در مناطق محروم این استان شاهد باشیم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی بامحکومیت عربستان بابت قتل عام مسلمانان در چند روز گذشته تاکید کرد: از اقتدار سپاه مقدس جمهوری اسلامی در تخریب پایگاه جاسوسی رژیم صهیونستی در اربیل کردستان کمال تشکر و قدردانی لازم را داریم و همچنین هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به عزیزان اطلاعات که با تلاش بی وقفه خود سعی دارند تا آرامش را در کشور حاکم کنند؛ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

وی ادامه داد: مصوباتی در سفر رئیس جمهور به استان گلستان تصویب شده است امیدواریم هر چه سریع تر دنبال شود و تاریخ دقیقی برای عملیاتی شدن این مصوبات مشخص شود. سهم استان گلستان از بودجه عمومی کشور بسیار محدود است؛ انتظار نمایندگان در بحث محرومیت زدایی دیده شدن استان‌های کم برخوردار و محروم است امیدواریم توزیع امکانات با عدالت باشد.

نوروزی بیان کرد:تاکنون هدلینگ شستا، بانک‌ها و صندوق بازنشستگی در استان گلستان سرمایه گذاری نکرده‌اند و متاسفانه میزان بیکاری در این استان بسیار بالا است و در کسب درآمد جزو استان‌های کم ردآمد آخر محسوب می‌شود.

نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس تاکید کرد: قطعی متمادی آب، برق و گاز در استان گلستان در تابستان و زمستان به کرات ادامه داشت؛ امیدوارم وزیر نیرو به این مهم توجه ویژه ای داشته باشد؛ فاضلاب علی آبادکتول مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد کرده است امید داریم محرابیان وزیر نیرو این مهم را مورد توجه قرار داده و تاریخ دقیق اجرایی شدن آن را اعلام کند.

وی در ادامه یادآور شد: لازم به ذکر است، ۷۰ درصد اقتصاد گلستان در شهرستان علی آباد کتول از توتون است؛ وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی قول کارخانه سیگار را داده‌اند؛ امیدواریم هر چه سریعتر محقق شود و همچنین بحث کلینیک که مکرر پیگیری کرده‌ایم سریعتر نهایی شود.

نوروزی ادامه داد: تقاطع غیر هم سطح در استان گلستان مشکلات متمادی به دنبال داشته است از رستم قاسمی وزیر محترم راه و شهرسازی در خواست دارم توجه ویژه‌ای داشته باشد، تقاطع فاضل آباد و علی آباد کتول به آزاد شهر باید هر چه سریعتر با توجه به قولی که در خصوص این پروژه وزیر داده اند جامه عمل بپوشاند و همچنین جاده علی آباد کتول و زرین گل و شیرین آباد به شاهرود که ۸کیلومتر به اتمام این پروژه مانده و مطالعات آن اخیرا انجام شده است به سرانجام برسد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: تبدیل نیروهای شرکتی که دارای ۱۰ الی ۱۵ سال سابقه کار هستند باید با شرکت‌های واسطه حذف شوند و رتبه بندی فرهنگیان که یکی از اقدامات موثر مجلس و دولت انقلابی است و در تدبیر اعتبارات آن را دیدیم لازم است وزارت آموزش و پرورش و دولت احکام فرهنگیان عزیز را تایید کنند تا زمینه شادی آنها فراهم شود.

نوروزی در پایان خاطر نشان کرد: طرح حقوق نیروهای وزارت جهاد کشاورزی، شهرداری‌ها، وزارت کشور و اکثر دستگاه‌ها با توجه به تورم ۴۰ تا ۴۵ درصد و افزایش حقوق ۱۰ درصدی با هم همخوانی ندارد؛ از دولت محترم تقاضا داریم که تدبیر اساسی برای پرداخت عادلانه حقوق‌ها و تغییرات اساسی برای پرداخت حقوق‌ها داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha