۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
وقفه در مذاکرات وین درباره موضوعات آن طرف میز است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

وقفه در مذاکرات وین درباره موضوعات آن طرف میز است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: توقف در جریان مذاکرات وین موضوعی است که آمریکایی ها، اروپایی ها و آن طرف میز مذاکرات باید با خودشان تعیین تکلیف کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی، با اشاره به توقف مذاکرات وین، گفت: جمهوری اسلامی رویکردهای خود در موضوعات مختلف اقتصادی و زیربنایی را به موضوع مذاکرات و برجام گره نزده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی برای اینکه در مذاکرات وین کار پیش برود تعجیل غیر هوشمندانه ای ندارد، آمریکایی ها و اروپایی ها با تکلیف خود در مذاکرت مشخص کنند. توقف در جریان مذاکرات وین موضوعی است که آمریکایی ها، اروپایی ها و آن طرف میز مذاکرات باید با خودشان تعیین تکلیف کنند.

وی تاکید کرد: چارچوب مذاکرات جمهوری اسلامی مشخص، روشن، واضح و شفاف است و تکلیف کار را مشخص کرده ایم اگر بین طرف مقابل میز مذاکرات مسائل و موضوعاتی است که موجب تاخیر یا وقفه می شود باید خودشان حل و فصل کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: در ضمن این فرصت خوبی است که زمان باقی مانده موارد مذاکره ای تعیین تکلیف شود. عجله ای را سزاوار نمی دانم بلکه نگاه هوشمندانه و رویکرد کاملا چارچوب دار را برای مذاکرات مناسب می دانم و طبیعی است اروپا و آمریکا باید به دنبال کسانی برگردند که این معادله را بهم زده اند.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha