۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
توضیحات وزیر صمت در خصوص قیمت فولاد و میلگرد قانع کننده نبود
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

توضیحات وزیر صمت در خصوص قیمت فولاد و میلگرد قانع کننده نبود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:در روزهای ابتدایی سال آینده سلسه نشست‌هایی برای راستی‌آزمایی و بررسی وضعیت بازار و فاصله قیمت محصولات مذکور از درب کارخانه تا خرده فروشی و کف بازار برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا مرحبا در تشریح نشست شامگاه گذشته( ۲۲ اسفند ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفـت: جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص بررسی اقدامات این وزارتخانه برای تنظیم بازار کالاهای اساسی و غیراساسی و همچنین بازار شب عید برگزار شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر صمت در جلسه امروز جدولی به همراه داشت که در آن بازارهای مختلف کشور به صورت مجزا ترسیم شده بودند و وی در خصوص تعدادی از آنها توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: وزیر صمت در گزارش‌های خود به قانون انتزاع اشاره کرد که به موجب آن تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است. وی در خصوص سایر اقلامی که وظیفه تنظیم بازارشان بر عهده وزارت صمت است توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: وزیر صمت در جلسه امروز به کاهش قیمت خرده فروشی موادی نظیر فولاد و میلگرد اشاره کرد اما برخی از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی از توضیحات ارائه شده قانع نشدند، لذا مقرر شد در روزهای ابتدایی سال آینده سلسه نشست‌هایی برای راستی‌آزمایی و بررسی وضعیت بازار و فاصله قیمت محصولات مذکور از درب کارخانه تا کف خرده فروشی و کف بازار برگزار می‌شود.

مرحبا تاکید کرد: با توجه به نبود زمان کافی برای بررسی تمامی بازارهای موجود در کشور مقرر شد، جلسات بررسی وضعیت بازارها ادامه دار باشد؛ مجلس با دقت و حساسیت اقدامات وزارتخانه‌های ذی‌ربط را برای تنظیم بازار و تامین محصولاتی که باید به دست مردم برسد چه به عنوان مصرف کننده نهایی و چه به عنوان مواد اولیه تولید، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha