۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
ذخایر گوشت مرغ مازندران ۵ هزار تن است
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

ذخایر گوشت مرغ مازندران ۵ هزار تن است

ساری- جعفری، معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران میزان ذخایر گوشت مرغ را در استان پنج هزار تن ذکر کرد و گفت: هزار و ۳۳۰ تن مرغ برای تنظیم بازار در استان عرضه می شود.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح ارسال محموله های گوشت سفید به مراکز عرضه فرآورده های پروتئینی در استان اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی هزار و ۴۴۰ تن گوشت مرغ توسط پشتیبانی امور دام به شهرستان های استان داده شده است.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر وضعیت توزیع گوشت مرغ گرم نیز در استان وضعیت خوبی دارد، گفت: روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن گوشت مرغ در بازار عرضه می شود و آمادگی لازم داریم که برای همه شهرستان ها سهمیه درنظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه گوشت مرغ با قیمت ۱۸ هزار تومان از درب سردخانه خارج و ۲۰ هزار تومان به مصرف کنندگان فروخته می شود، افزود: محدودیتی برای عرضه نداریم و هرشهرستانی هر میزان نیاز داشته باشد، می توانیم تامین کنیم.

جعفری میزان ذخیره گوشت سفید در استان را پنج هزار تن ذکر کرد و گفت: روزانه بیش از ۳۵۰ مرغ نیز به بازار عرضه می کنیم و قیمت نیز از نرخ مصوب پایین تر است.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران به طرح نظارت و بازرسی در گروه های مستقل اشاره کرد و گفت: فردا نیز مانور سراسری نظارت و بازرسی در استان برگزار می شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha