۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
ایجاد ۶۰ هزار شغل در سال ۱۴۰۱ در برنامه های البرز قرار گرفت
استاندار البرز:

ایجاد ۶۰ هزار شغل در سال ۱۴۰۱ در برنامه های البرز قرار گرفت

کرج- استاندار البرز گفت: ایجاد ۶۰ هزار اشتغال در سال ۱۴۰۱ را در دستور کار داریم و برای این امر باید مشکلات و زیرساخت های شهرک های صنعتی استان را متناسب با اهداف حل کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در شورای تخصصی اشتغال استان که روز یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: برای کاهش نرخ بیکاری در استان، برنامه محور و با جدیت وارد عمل شده ایم.

عبداللهی با بیان اینکه اکنون نرخ بیکاری البرز ۸.۳ درصد است و شرایط خوبی را در مقایسه با آمار کلی کشور داریم، تاکید کرد: در نظر داریم که این رقم را برای سال آینده به ۷ درصد برسانیم و در این مسیر همه مدیران و مسئولان استان باید با ایجاد کار و فعالیت های گسترده در این راستا همگام و همراه باشند.

وی افزود: اکنون بسیاری از شهرک های صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند از این رو درصدد هستیم که ارتباط موثری بین کارجویان و کارفرمایان ایجاد کنیم.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید بازارچه ها و نمایشگاه های عرضه صنایع دستی و تولیدات خانگی بویژه برای زنان سرپرست خانوار در تمامی شهرستان های استان راه اندازی شود، اضافه کرد: باید کارگروه های ویژه کارآفرینان و نخبگان در استان برای ایجاد ارتباط بین جامعه نخبه متقاضی شغل و کار آفرینان راه اندازی شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha