۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده پیش از ظهر امروز در نشست با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: برای رونق تولید و ایجاد شغل برای جوانان بومی استان، مهم‌ترین راهکار این است که شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی را تقویت و کارگاه‌ها را حمایت کنیم.

وی افزود: حوزه بازرگانی و تجارت در استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌های اقتصاد دریامحور دارای بیشترین درصد اشتغال است و بیش از ۲۵ درصد جمعیت استان بوشهر از طریق بازرگانی و تجارت امرار معاش می‌کنند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و حمایت از آنها باید در دستور کار مدیران استان باشد چرا که هر سرمایه‌گذاری، مترادف با ایجاد شغل و کاهش نرخ بیکاری است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند که اگر استفاده بهینه شود قطعا به نتایج ارزشمندی در بحث اشتغال می‌رسیم.

وی از حضور سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر خبر داد و گفت: این منطقه از جذابیت بالایی برخوردار است و چندین سرمایه‌گذار برای حضور در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

استاندار بوشهر افزود: راه‌اندازی صنایع دریایی و صنایع فولاد و همچنین صنایع پایین دستی پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر از جمله برنامه‌های اولویت‌دار است.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha