۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
فروش ۷۲ و ۸۱ میلیارد تومانی پذیره نویسی سرخابی‌ها

فروش ۷۲ و ۸۱ میلیارد تومانی پذیره نویسی سرخابی‌ها

با گذشت ۵ روز از پذیره نویسی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس به‌ترتیب ۷۲ و ۹۳ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه بفروش رسیده است.

به گزارش بازار، با توجه به اتمام دوره ثبت سفارش روز گذشته ۲۱ اسفند در نمادهای معاملاتی استقلالح ۱و پرسپولیسح ۱، حجم تقاضای خرید به ترتیب در نماد معاملاتی استقلالح ۲۴۸,۰۱۹,۷۲۶ سهم و در نماد معاملاتی پرسپولیسح ۲۴۰,۰۵۷,۶۲۰ سهم در سامانه ثبت شده است.

پذیره نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس از روز یکشنبه ۱۵ اسفند به ترتیب در قیمت‌های ۲.۹۱۰ و ۳.۳۸۷ ریال آغاز شده است که تا پایان وقت قانونی شنبه ۲۱ اسفند (۵ روز کاری) باشگاه استقلال ۲۴۸ میلیون و ۱۹ هزار و ۷۲۶ سهم به قیمت ۲.۹۱۰ ریال در مجموع به ارزش ۷۲۱ میلیارد ۷۳۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۶۶۰ ریال بفروش رسیده است.

برای باشگاه پرسپولیس نیز ۲۴۰ میلیون و ۵۷ هزار و ۶۲۰ سهم در قیمت ۳.۳۸۷ ریال به ارزش ۸۱۳ میلیارد و ۷۵ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۹۴۰ ریال فروش رفته است.

برای این پذیره نویسی تعداد ۱.۲۳۶.۰۹۹.۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) و تعداد ۱.۰۳۴.۸۴۰.۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ناشی از سلب حق تقدم به روش ثبت سفارش از روز ۱۵ اسفند در تابلوی نارنجی بازار پایه فرابورس ایران آغاز شده است و به مدت ۳۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۴۰٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha