۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
تشدید نظارت بر بازار مرغ و تخم مرغ استان سمنان
استاندار سمنان خبر داد؛

تشدید نظارت بر بازار مرغ و تخم مرغ استان سمنان

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان گفت: همزمان با روزهای منتهی به سال نو و افزایش تقاضای مردمی، نظارت بر بازار مرغ و تخم مرغ در استان تشدید شده است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه همزمان با روز های منتهی به سال نو و افزایش تقاضای مردمی، نظارت بر بازار مرغ و تخم مرغ در استان تشدید شده است، ابراز کرد: گروه های ناظر در سراسر استان بازار ها را رصد و برخورد جدی با تخلفات این حوزه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در نشست ستاد تنظیم بازار نیز اعلام کردیم، تشدید نظارت با هدف مچ گیری از کسبه و اصناف نیست بلکه ما قدردان تمام اصنافی هستیم که با شرایط حاکم بر بازار شب عید همراهی داشته و وضعیت را برای خرید مردم تسهیل نیز می کنند، افزود: رعایت حال مردم توسط کسبه و اصناف استان خوشبختانه مانند سنوات قبل وجود دارد و این نشان می دهد که اصناف ما همراهی و همکاری خوبی در این زمینه دارند.

استاندار سمنان با بیان اینکه علی رغم تمام این همراهی ها البته هستند کسانی که ممکن است شرایط را به خوبی رقم نزنند لذا فرمانداران شهرستان های استان را موظف کرده ایم که به صورت جدی نسبت به نظارت بر بازار اهتمام داشته باشند، ابراز کرد: غالب صنوف و کسبه استان مسئولیت خود را به درستی انجام می دهند و ما قدردان آنانی هستیم که شرایط مردم را درک می کنند.

هاشمی در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به آغاز توزیع میوه دولتی در استان سمنان، گفت: میوه تنظیم بازار مانند مرغ و تخم مرغ که قیمت آنها در ستاد تنظیم بازار مصوب می شود، در تمام استان یکسان بوده و کسی اجازه افزایش قیمت سرخود را در این محصولات ندارد.

وی افزود: اکیپ های بازرسی متشکل از جهاد، صمت، بازرسان افتخاری و بسیج، اصناف و دامپزشکی و ... در هشت شهرستان استان سمنان اقدامات خوبی را در زمینه نظارت بر بازار به کار بسته اند که امیدواریم مجموعه این عوامل در کنار همراهی مردم، بتواند شرایط خوبی را برای خرید شب عید مردم استان سمنان رقم بزند.

استاندار سمنان گفت: مردم باید بدانند که اقلام مورد نیازشان تهیه شده و دغدغه ای در زمینه تامین اقلام نخواهند داشت لذا با خیال راحت میوه مورد نیاز شب عید و مرغ و تخم مرغ، شکر و ... را از مراکز عرضه، تهیه کنند همچنین از مردم می خواهیم که موارد تخلفات احتمالی را نیز با سامانه صمت و نظارت بر بازار در میان بگذارند.

کد خبر: ۱۴۰٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha