۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماه وزارت کار در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماه وزارت کار در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برگزاری نمایشگاه دستاورده های این وزارتخانه مصادف با پرکارترین روزهای مجلس در بودجه ۱۴۰۱ بود و به همین دلیل در مجلس شورای اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی» روز شنبه در آییناختتامیه نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماه وزارت کار اظهار کرد: رئیس‌جمهور سه بار از این اقدام تقدیر و بیان کردند که کارهای خوب را بهمردم اطلاع بدهید.

وی افزود: یکی از ابعاد جهاد تبیین نیز همین است که اقدامات به نفع مردم را در مقابل دشمنانی که برای ناامیدی مردم میلیاردها دلارسرمایه‌گذاری می‌کنند، بیان کنید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمایش رئیس‌جمهور است که در چنین شرایطی بهمردم توضیح دهید که این نظام در حال تکاپو برای تحقق آرمان‌های انقلاب در گام دوم بیانیه انقلاب است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای وزارت کار هر ۶ ماه یکبار برگزار خواهد شد گفت: این امر خود انگیزه‌ای است در نگاهبرنامه‌ریزی برای اجرای تکثر برنامه‌ها و خدمات‌رسانی برای مردم است. برای خدمت به مردم نباید یک لحظه را از دست داد. وزارت کارچهار تا کلان پروژه را در ارتباط با زندگی مردم اجرا می‌کند.

وی بیان داشت: در ۶ ماه اول دولت به نوعی خودمان را گرم کردیم و در ۶ ماه دوم طبیعتاً با انگیزه بیشتر و استقرار نظام مدیریتی مستقرپیش خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم در این ماه‌ها بتوانیم بهترین‌ها را انجام دهیم و فرصت‌ها را از دست ندهیم.

وی با بیام اینکه ۱۹۹ روز از فعالیتمان در وزارت کار گذشت گفت: تیم مدیریتی می‌دانند که روزشمار داریم و هر یک روزی که می‌گذردحسرت می‌خوریم بابت کارهایی که باید می‌کردیم. فرصت به سرعت می‌گذرد همکارانم در این وزارتخانه از آغاز به کار، روزانه در دوبخش اقدامات و گره‌گشایی از مسائل گروه‌های مختلف مردم را بر عهده دارند. ضمن اینکه برنامه‌های راهبردی را برای اقدامات بنیادی بابخشنامه‌ها و جلسه‌های سریع مسائل را مطرح کردیم.

وی تاکید کرد: باید افق‌های آینده را دید مجموعه همکاران چشم‌انداز ۱۴۲۰ را می‌بینند که اگر گذشتگان آینده را می‌دیدند امروز مشکلاتو بحران صندوق‌ها، بیکاری در این حد بزرگ نبود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در طول ۱۸۰ روز گفت: این نمایشگاه در جهت ارزیابی نقاط مثبت وشناسایی نقاط ضعف برگزار شد و ۲۱۴ دستاورد با همت همکاران جهادگونه رقم خورد که قدم‌ها در مسیر بهبود و رفاه مردم برداشتهشد.

وی با اشاره به اینکه این وزارتخانه به جهت گستره تعاملات با اقشار مردم یک سازمان بسیار بزرگ است گفت: تا چند سال پیش هر کداماز این وزارتخانه‌ها جدا و دارای بخش‌های مختلف بود که ادغام شد. اکنون ۲ سازمان بهزیستی و فنی و حرفه‌ای و پنج صندوق تحتمدیریت این وزارتخانه هستند که شامل سازمان تأمین اجتماعی با بیش از ۵۰ درصد مردم است.

وی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق فولاد، صندوق روستایی و صندوق آینده‌ساز و ۲ بانک کارگران و توسعه تعاون منشأخدمات هستند. همچنین تحت مدیریت این صندوق‌ها ۶۰۰ شرکت فعال هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه دستاوردها فرصتی شد تا این مجموعه‌ها در کنار هم به گفت‌وگوبنشینند و کارهای بخش‌های مختلف را ببینند و اقدام مهم در راستای هم‌افزایی و اجزای این وزارتخانه صورت گیرد در همین راستاکارهای مشترک تعریف شد که یک بخش از این اقدامات به دور از هیاهوی سیاسی بود

کد خبر: ۱۴۰٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha