۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
اجرای ۴۷ پروژه مسئولیت اجتماعی در جنوب استان بوشهر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان
مدیر عامل پارس جنوبی خبر داد:

اجرای ۴۷ پروژه مسئولیت اجتماعی در جنوب استان بوشهر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان

بوشهر- اسدی مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی از اجرای ۴۷ پروژه مسئولیت اجتماعی در جنوب بوشهر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

سخاوت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه پارس جنوبی و صنعت نفت در کنار مردم و ساکنان بومی است اظهار داشت: ما همواره با مردم و با مدیران منطقه و استان تعامل داریم و بویژه در بحث مسئولیت اجتماعی عملکرد شفافی داریم.

وی افزود: بدون تعارف، مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر میزبانان شایسته صنعت نفت بوده و هستند و وظیفه اخلاقی داریم تا حد توان کمک کنیم.

مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی افزود: در سال جاری، وزارت نفت با تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار بالاترین میزان اعتبار مسئولیت اجتماعی را به استان بوشهر اختصاص داد که تمام این اعتبارات به طور دقیق تخصیص می‌یابد و گامی بلند در مسیر توسعه محیط پیرامونی برداشته می‌شود.

اسدی یادآور شد: تبدیل وضعیت کارکنان و همچنین بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پارس جنوبی و رفع آلایندگی‌ها و کاهش فلرها از دغدغه‌های مردم است و ما خود را جدا از مردم نمی‌دانیم و در کنار این عزیزان هستیم.

مدیر عامل پارس جنوبی افزود: اخیرا تفاهم نامه آغاز عملیات اجرایی ۴۷ پروژه تعریف شده در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر شامل عسلویه و دیر ‏و کنگان‏ و جم امضا شد که فرمانداران شهرستان‌ها هم رضایت لازم را داشتند.

اسدی بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه تعداد ۱۳ پروژه در کنگان، ۱۲ پروژه در عسلویه، ۱۲ پروژه در جم و ۱۰ پروژه در دیر توسط شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی گفت: این تعداد پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود که شورای راهبردی پتروشیمی این اعتبار را تامین می‌کند.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha