۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴
محیط پیرامونی پارس جنوبی متناسب با پیشرفت‌های صنعتی، توسعه نیافته است
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

محیط پیرامونی پارس جنوبی متناسب با پیشرفت‌های صنعتی، توسعه نیافته است

بوشهر- نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: محیط پیرامونی پارس جنوبی متناسب با پیشرفت‌های صنعتی، توسعه نیافته است.

حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه صنعت در هر منطقه باید متناسب با پیشرفت‌های صنعتی، منجر به توسعه محیط پیرامونی شود، مساله‌ای که در جوار پارس جنوبی محقق نشده است.

وی افزود: وضعیت رفاهی و معیشتی مردم جنوب استان متناسب با تاسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی رشد نکرده و ساکنان این منطقه فقط آلایندگی و فشار را متحمل می‌شوند.

احمدی بیان کرد: تقسیم‌بندی که صنعت نفت تحت عنوان داخل فنس و پشت فنس دارد، یک تقسیم‌بندی غیر عادلانه است و اگر فنس‌ها حذف شوند و منطقه به شکل یکپارچه دیده شوند قطعا منافع مردم تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم اعتقاد دارند که پارس جنوبی خودمختار شده ولی ما توقع داریم مدیران صنعت نفت این دیدگاه را پاک کنند تا اعتماد بیشتری ایجاد شود.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم برنامه‌های متنوعی در دستور کار دارد و امیدواریم در بحث مسئولیت اجتماعی محیط پیرامونی پارس جنوبی نیز شاهد تحولی اساسی باشیم.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha